.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نتایج آزمونهای استخدامی تا پایان هفته

معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری گفت: استانها ملزم شدند نتایج آزمون استخدامی را تا پایان هفته جاری اعلام کنند.
به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، عبدالعلی تاجی تصریح کرد: برخی استانها برای تعدادی از سهمیه استخدامی خود نشر آگهی کرده و آزمون برگزار کرده بودند که نتایج آن تاکنون اعلام نشده بود لذا می بایستی حداکثر تا پایان هفته جاری نتایج اعلام شود و برای مابقی سهمیه خود بلافاصله نشر آگهی کرده و آزمون برگزار کنند.
 
رفع موانع تبدیل وضع نیروهای پیمانی به رسمی
 
وی در ادامه در خصوص تبدیل وضع کارمندان پیمانی به رسمی خاطرنشان کرد: از این پس دستگاههای ملی و استانی می توانند بدون سئوال از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری نسبت به تبدیل وضع کارکنان پیمانی خود که حداقل 3 سال در مشاغل حاکمیتی سابقه کار دارند اقدام کنند.
 
معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی دولت افزود: قبل از این دستگاهها می بایستی بر اساس تبصره 2 ماده 57 قانون برنامه برای تبدیل وضع نیروهای پیمانی خود که حداقل 3 سال سابقه کار مشاغل حاکمیتی دارند از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری کسب تکلیف می کرد که این اختیارات به خود دستگاهها واگذار شده تا در این خصوص تصمیم گیری کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.598 seconds.